TUOTTEIDEN TOIMITUS ASIAKKAALLE

Gruuviramps.com-verkkokauppa toimittaa tuotteita kansainvälisesti. Toimitushinta riippuu toimitusosoitteesta ja valitusta toimitustavasta. Kohdemaasta ja tilauksen koosta riippuen verkkokauppa tarjoaa ilmaisen kuljetuksen. Voit valita seuraavista toimitustavoista:

Tuotetietonäkymässä näytetään suuntaa antava toimitushinta oletettuun kohdemaahan. Toimituksen lopullinen hinta näkyy Ostoskori-sivulla kohdemaan ja toimitustavan vahvistamisen jälkeen.

Kun tuotteesi on lähetetty toimitettavaksi, saat vahvistusviestin sähköpostiin. Sähköpostiviesti sisältää myös tietoa siitä, miten voit seurata tilaustasi valitulla toimitusoperaattorilla. Jos tuote tilataan pakettiautomaattiin, asiakkaalle lähetetään tekstiviestillä henkilökohtainen ovikoodi pakettiautomaatin oven avaamiseksi. Yrittäjä ei vastaa asiakkaalle aiheutuneista vahingoista, jos kolmannet henkilöt ovat saaneet pakettiautomaatin ovikoodin haltuunsa yrityksestä riippumattomista syistä.

Tuotteiden katoamis- ja rikkoutumisriski siirtyy tuotteen tilaajalle, kun tavara on luovutettu kuljetusoperaattorille.

Jos tuotteita lähetetään EU-maiden ulkopuolelle, saattaa lisääntyä erilaisia tulli- ja maahantuontiveroja, jotka on maksettava paketin saapuessa kohdemaahan. Kyseiset verot maksaa paketin vastaanottaja. Koska vero- ja tullikäytännöt voivat vaihdella suuresti maittain, suosittelemme ottamaan yhteyttä paikalliseen tulli- tai verovirastoon lisätietojen saamiseksi.

PERUUTUSOIKEUS, TUOTTEIDEN PALAUTUS JA VAIHTO

Pyydämme lähettämään palautettavat tuotteet osoitteeseen: Serva 28, 11618 Tallinn, Harjumaa. Pakettiautomaatin kautta palautettaessa paketit saapuvat automaattisesti mainittuun osoitteeseen, jos palautuksessa käytetään paketin vastaanottamisen yhteydessä saatua koodia.

Asiakkaalla on oikeus palauttaa ostamansa tuote syytä ilmoittamatta 14 kalenteripäivän kuluessa.  Kyseinen määräaika alkaa tuotteen tai pakettiautomaatti-ilmoituksen vastaanottamisesta ja päättyy, jos tuotetta ei ole toimitettu postiin palautusta varten 14 kalenteripäivän kuluessa.

Vastaanotettuaan tuotteen asiakas on velvollinen avaamaan tuotepakkauksen huolellisesti pakkausta ja tuotetta vahingoittamatta. Tuotteen voi palauttaa tai vaihtaa ilman syytä vain, jos sitä ei ole koottu eikä käytetty ja kaikki tarrat ja muut lähetykseen liittyvät asiakirjat (mm. asiakkaalle lähetetty lasku) ovat tallessa. Jos asiakas on tahallaan tai huolimattomuudesta vahingoittanut palautettua tuotetta, yrittäjällä on oikeus kieltäytyä ottamasta tuotetta takaisin tai vaatia korvausta aiheutuneesta vahingosta.

Palauttaakseen tuotteen asiakkaan tulee täyttää peruuttamislomake ja palauttaa tuote sen mukana.

Verkkokauppa palauttaa tuotteista maksetun summan asiakkaalle sen jälkeen, kun tuote on palautettu ja perillä varastossa, joka sijaitsee osoitteessa Serva 28, 11618 Tallinna, Harjumaa..

Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tuotteen, hänen on täytettävä peruuttamislomake. Tuotteen palauttamiseen liittyvät välittömät kustannukset maksaa asiakas.

Mikäli yritys ei pysty vaihtamaan palautettua tuotetta (esim. halutun koon puutteen vuoksi), yritys ottaa asiakkaaseen yhteyttä sopivan ratkaisun löytämiseksi.

Tuotteen voi palauttaa ilmaiseksi pakettiautomaatin kautta. Lisää pakettiin täytetty palautuslomake ja pakkaa palautettava paketti niin, ettei sitä voida avata rikkomatta pakkausta. Jätä palautettavaan pakettiin siinä kiinni ollut osoitekortti. Lähettääksesi paketin syötä pakettiautomaattiin sinulle lähetetty palautuskoodi/pakettikoodi (löydät sen paketin saapumisilmoituksesta).

Omnivan tapauksessa tuotteet voidaan palauttaa samaan automaattiin, josta paketti noudettiin.

SmartPostin tapauksessa tuotteet voidaan palauttaa mihin tahansa Itellan pakettiautomaattiin – käytä samaa koodia, jolla paketti vastaanotettiin.

Voit ladata peruuttamislomakkeen pdf-tiedoston täältä.