PERUUTUSOIKEUS, TUOTTEIDEN PALAUTUS JA VAIHTO

Asiakkaalla on oikeus palauttaa ostamansa tuote syytä ilmoittamatta 14 kalenteripäivän kuluessa. Kyseinen määräaika alkaa tuotteen tai pakettiautomaatti-ilmoituksen vastaanottamisesta ja päättyy, jos tuotetta ei ole toimitettu postiin palautusta varten 14 kalenteripäivän kuluessa.

Vastaanotettuaan tuotteen asiakas on velvollinen avaamaan tuotepakkauksen huolellisesti pakkausta ja tuotetta vahingoittamatta. Tuotteen voi palauttaa tai vaihtaa ilman syytä vain, jos sitä ei ole koottu eikä käytetty ja kaikki tarrat ja muut lähetykseen liittyvät asiakirjat (mm. asiakkaalle lähetetty lasku) ovat tallessa. Jos asiakas on tahallaan tai huolimattomuudesta vahingoittanut palautettua tuotetta, yrittäjällä on oikeus kieltäytyä ottamasta tuotetta takaisin tai vaatia korvausta aiheutuneesta vahingosta.

Palauttaakseen tuotteen asiakkaan tulee täyttää tuotteen lähetysluettelossa oleva peruutuslomake ja palautettava se yhdessä tuotteen kanssa. Tuotteen palautuskustannuksista vastaa asiakas, paitsi jos palautettava tuote ei vastaa tilattua (virheellinen tai viallinen) tai tuote palautetaan palautusilmoituksen kanssa pakkauksessa osoitteeseen Kadaka tee 7, Tallinn 10912 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Verkkokauppa palauttaa tuotteista maksetun summan asiakkaalle sen jälkeen, kun tuote on palautettu ja perillä yrityksen osoitteessa Serva 28, 11618 Tallinna, Harjumaa.

Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tuotteen, hänen on täytettävä peruuttamislomake. Tuotteen palauttamiseen liittyvät välittömät kustannukset maksaa asiakas. Mikäli yritys ei pysty vaihtamaan palautettua tuotetta (esim. halutun koon puutteen vuoksi), yritys ottaa asiakkaaseen yhteyttä sopivan ratkaisun löytämiseksi.